پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بالا رفتن ارزش كالاهاي صفر و يكي
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 48
نویسنده : مولوی

ركورد فروش مجازي شكست
بالا رفتن ارزش كالاهاي صفر و يكي
شركت First Planet اعلام كرد كه يكي از بازيكنان بازي آنلاين Entropia Universe مقر مجازي خود را با قيمت 635 هزار دلار آمريكا به فروش رساند. اين مقر به نام سياره كاليپسو در سال 2008 نيز با فروشي چند صدهزار دلاري به عنوان با ارزش‌ترين آيتم مجازي دنيا در كتاب ركوردهاي گينس به ثبت رسيده بود.

به گزارش TomsGuide، اين مقر كه بزرگترين مقر فضايي در دنياي آنتروپيا است، در سال 2005 با قيمت 100هزار دلار خريداري شد. مالك قبلي در 8 ماه بعدي با شكار و استخراج از معادن اين سيارك مجازي، اين مبلغ را بدست آورد و در سال 2006 ارزش اين سياره را به يك ميليون دلار رساند.

ديويد استوري، يك گيمر استراليايي كه يك جزيره به نام جزيره گنج را در سال 2004 با قيمت 26500 دلار خريداري كرده است، اعلام كرد در 12ماه اين هزينه را درآورده و از آن به بعد در حال كسب درآمد از اين جزيره است.

دومين حراج بزرگ اين بازي در سال 2005 رخ داد و گيمر آمريكايي، جان جيكوبز مقر فضايي سيارك را با قيمت 100هزار دلار خريداري كرد. خريد بزرگ ديگري كه سال گذشته انجام شد، يكي از مناطق شكار خوب اين بازي بود كه اريك نواك با قيمت 330هزار دلار، قصر كريستالي را از آن خود كرد.

بازي دنياي آنتروپيا دو دنياي مجازي به نام‌هاي سياره كاليپسو و راكتروپيا دارد و هزينه ثبت‌نامي نيز در آن وجود ندارد. اما اين بازي آنلاين تراكنش‌هاي داخلي همچون مثال بالا را در خود دارد. گفتني است اين مقر كه با مبلغ 635هزار دلار خريداري شده است، به بخش‌هاي كوچك‌تري تقسيم شده و ميان سهامداران پخش شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اخبار رایانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: